Etichete

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Cocarde/Corsaje




Faptul ca nu imi plac lucrurile banale nu e o mare surpriza pentru cine ma cunoaste. Cand a fost vorba sa gasesc niste cocarde pentru nunta, cred ca am cautat zile in sir niste idei pe net, cand solutia era exact la mine acasa : penele de paun. Din nou :)

Necesar:
-1 pana paun
-1 pana alba pufoasa ( spre rusinea mea nu am aflat cu certitudine de la ce pasare provin cele pe care le-am folosit eu )
-panglica
-ac de siguranta



Cum se face ?

Nu am poze step by step, dar voi incerca sa explic.
1. Alegem o pana de paun cu ochi frumos, fara defecte si o pana alba care sa fie aproximativ la aceeasi dimensiune cu pana de paun.
2. Le potrivim astfel incat sa se vada in special la baza pana alba pufoasa din spatele penei de paun.
3. Infasuram panglica, punem acul de siguranta sub ultimul strat de panglica, si la sfarsit coasem.

Rezultatul este practic o brosa. Le-am folosit in special ca si cocarde, insa si-au dovedit o dubla utilitate. Pentru domnisoarele de onoare aveam comandate niste corsaje. Acestea aveau lipite cu silicon cate o floricica si din pacate floarea a cazut in primele minute de purtare. Noroc ca mi-a venit ideea de a le pune si lor o brosa pe panglica de la corsaj. Eu zic ca arata chiar ok :)

10 comentarii:

  1. Buna draga mea Biu. nu este o surpriza pentru mine sa vad calitatile tale si sa descopar zi de zi in blogul tau altele noi.
    Iti multumesc din suflet pentru ca ai aparut pe forumul respectiv, ca te-am descoperit. multumesc ca m-ai lasat sa ma inspir din lumea ta minunata. spor la lucru si la dezvoltarea blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Monica pentru cuvintele frumoase ! Si ma bucur ca pot fi o inspiratie pentru voi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Biu,

    Felicitari! Intamplator am ajuns pe pagina ta de pe forumul miresici:) Acum imi dau seama ca buchetul cu pana de paun care l-am luat drept inspiratie e de la tine:) foarte frumoase. Primul gand a fost sa te intreb daca nu faci si de vanzare, dar apoi mi-am zis ca macar atat pot face si eu pentru nunta mea:) Rugamintea mea este sa-mi spui de unde ai gasit penele de paun si celelalte..dar alea cred ca sunt mai usor de gasit:) Multumesc anticipat si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu rabdarea treci si marea :), si faci si cocarde :). Pene le-am luat de la un crescator din cluj, nu stiu tu de unde esti. Uite aici nr lui de telefon : 0744643385 - domnul Tudor

    RăspundețiȘtergere
  5. esti geniala vecina! chiar ca simplu ca "Buna-Ziua" ;) O intrebare: unde anume in Marasti e targul acela de vechituri? si e in fiecare zi? si multumesc de idei! ... m-as apuca si eu de vopsit ceva mobilier (chiar in alb de fapt! ...si cu ceva flori daca as putea) dar nu ma pricep la cum se face exact. Trebuie cumva un lac special?

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) multumesc "vecina", da te rog eu, pune si tu un nume, sau semneaza-te cumva, iti dai seama ca eu vorbesc cu "Anomin" :D.
    targul e numai sambata, si e cam complicat sa explic adresa, dar e asa ceva : de la sensul giratoriu omv masarasti mergi in fata catre pod ( real), faci prima la dreapta si tot in fata.
    Pentru vopsit fierul ai nevoie de vopsea pentru metale, de preferat una care poate fi folosita peste rugina

    RăspundețiȘtergere
  7. din pacate e din lemn mobilierul meu... dar sigur stie viitorul sot, numai ca nu l-am intrebat :) si multumesc de raspunsuri! esti foarte draguta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Raluca tu esti Anomin ? Tocmai mi-a arat o prietena o tehnica super interesanta de apicat modele. Hai ca fac cu dedicatie pt tine ceva cu floricele.
    Si pentru lemn, eu am folosit vopsea banala de lemn, fara lac. Atata doar ca mobila ta trebuie sa fie chiar din lemn, si nu din pal - pentru ca trebuie raschetata ca sa prinda vopseaua pe ea.

    RăspundețiȘtergere
  9. da, eu sunt Anonim :) Uau multumesc! eu pictez tablouri... dar pe lemn nu am mai pictat niciodata. Acum aprox o luna am trecut prin Piata Muzeului si am vazut un scaunas pictat si asa mi-a placut... erau pictate flori pe alb dar era un model rustic - exact cum imi place mie. I-am facut o poza, si cine stie ;) imi reconditionez mobila de bucatarie! ar fi ceva treaba se pare: si raschetat, si vopsit :P

    RăspundețiȘtergere
  10. a, acum am mai citit si alte comentarii, cel cu "vecina" a fost primea mea postare, ca au mai fost si alti "Anonimi".

    RăspundețiȘtergere