Etichete

marți, 16 noiembrie 2010

Taburet

Am remarcat ca mi se murdareste peretele din hol din cauza ca ne tot sprijinim de el cand ne incaltam/descaltam. Asa ca m-am hotarat sa pun un taburet, poate mai salvam zugraveala :)).

Necesar :
- schelet taburet
- lemn
- vopsea (optional)
- perna
- material pentru husa

Cum sa-l faci ?
1. scheletul pentru taburet l-am cumparat de la targul de vechituri. 20 de lei. Este de fapt scheletul unei masute. Mie mi-a placut ca e din fier forjat si am zis ca il adaptez. Era negru dar l-am vrut alb, asa ca l-am vopsit

2. am vopsit si lemnul tot alb, dupa care l-am insurubat pe schelet. Practic avem deja taburet :), dar trebuie sa il si "cosmetizam" cu o perna frumoasa, altfel nu se poate.
3. Am cusut la masina o husa de perna ( nu am poze cu etapa asta, sorry )
4. Am lipit direct pe lemnul de pe taburet banda "arici", si o parte am cusut-o direct pe husa de perna, astfel incat sa o pot spala la nevoie.
5. Am pus perna pe taburet si gata

2 comentarii: