Etichete

miercuri, 24 noiembrie 2010

Ghirlanda de Craciun

Prima mea intrebare este cat ar rezista ghirlanda asta pe usa mea de la apartament avand in vedere ca nu avem interfon la bloc ? :)) Raspunsul este  : nu conteaza, ca o voi palsa strategic pe interior :D
Sotul are obiectii cu privire la ghirlanda. Eu cred ca in pricipiu nu e prea incantat in general de ea, dar sustine doar ca ii lipseste ceva rosu, ca doar de Craciun decoratiunile se fac cu rosu. Rosu e o culoare care ma agita, asa ca albastru e noul rosu :)

Necesarul :
- o ghirlanda de brad ( eu am luat-o gata facuta, si din brad artificial )
- pene de paun, cam 6
- dantela
- crengute de copac
- vopsea

Cum se face ?

1. Am vopsit cateva crengute de pom. In alb evident.
2. Am intercalat cateva crengute albe prin ghirlanda din 2 motive : unul practic, sa am de ce lega mai usor urmatoarele elemente, si un motiv estetic : penele de paun au alb predominant la sfarsit, si nu vroiam sa iasa in evindeta  cotorul penelor :)

3. Intercalam penele de paun, si le prindem din loc in loc cu putina ata.

4. Am pus niste fundite din dantela si o mica figurina in forma de ingeras.


12 comentarii:

  1. Foarte draguta!
    Dar cum o prinzi de usa?

    RăspundețiȘtergere
  2. sau cu un carlig adeziv pentru bare perdelute la 3,35RON, uite si-un link http://www.e-decora.ro/product_info.php?products_id=357 (gasesti in praktiker asa ceva)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nee, n-ai inteles ce ma doare pe mine :)) Cum o faci sa stea pe usa? Panglica aia trebuie s-o prinzi pe ceva. Eu am o idee, sa bat un cui =)) dar cred ca nu-i convine lui Cip (si probabil nici mie dupa Craciun) si s-o prind de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahaaa, carligul e solutia. Multumesc!
    Hai ca a scapat usa mea de doua cuie de data asta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci Serj. Intr-adevar nu pricepusem bine intrebarea. Ghirlanda e legata cu o panglica, dar pe usa sta tocmai cu un carlig de care zici si tu. Nu de alta da' usa mea e din metal :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc amandurora :)
    Eu mai astept cu coronitele, dar de Mos Nicolae cred ca le spanzur si eu, una pe interior, una pe exterior :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici eu nu le-am "spanzurat" inca pe usa. Dar azi am luat niste ciorapi din aia decorativi sa ii spanzur la semineu de Craciun. Hihi

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu vreau una special de Craciun cu semnatura Biu pe ea:D vezi poate uiti:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. noo...pai daca e asa...si eu vreau..:D

    RăspundețiȘtergere
  10. dau faliment :))
    tre sa dai bomboane la schimb :))

    RăspundețiȘtergere