Etichete

marți, 30 noiembrie 2010

Suport de lumanari

 (Multumesc Ana pentru colaj)


Daca ati da peste asa ceva v-ati gandi sa le cumparati ?
 Eu da :)

Necesar :
1. noroc in targul de vechituri sa gasiti suportul de lemn :)
2. vopsea pentru lemn
3. smirghel

Cum se face ?
1. se vopseste
2. se da cu smirghel dupa ce vopseaua s-a uscat. Obtinem un aspect vintage, si in plus devine si foarte fina suprafata. Imi vine sa ii spun "smooth, as a hairless cat", dar poanta o pricepe numai cine se uita la serialul Seinfeld, si a ras copios la episodul in care Kramer descopera epilatul, si isi face intrarea mestrala in casa lui Jerry si ii intinde o mana si ii spune "Feel this Jerry, I'm smooth, as a hairless cat" =))))))))) genial. Scuzati parateza.

Pentru decor am folosit lumanari gata decorate de la nunta mea. Au fost facute de RedWedding. Exceptand lumanarea roz, pe care va trebui sa o decorez ca se face de rusine in comparatie cu cele gata decorate :D

2 comentarii:

  1. Nu ai pentru ce :)! Oricand mai ai nevoie, ma anunti.
    P.S. : Felicitari pentru toate postarile de pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba am pentru ce, ca-s habarnista la chestiile astea de tin de tehnologie. Prefer oricand sa dau un strat de vopsea :D

    RăspundețiȘtergere